Pembaca Setia

Sunday, May 1, 2011

Masalah Tidak Boleh Tidur....!!!!

Asalammualaikum...

Aduh...aku ade masalh x leyh tido la...ntah npe ntah x tido selama 20 jam lak tuh....pastu bile dapat tidur plak dapat tido 4 jam je...

Sekarg aq sedang eksperimen tindak balas badan aku...mase aku dapat tido 4 jam tadi aku bangun...pastu tengkuk aku sakit...n sekarang kepala aku plak yang sakit... Aku da pakse da mate aku ni lelap tapi x leyh nak lelap la... Aq malas nak mandi kang bile aku mandi kang terus lagi segar plak badan aku...langsung x leyh tido plak kang...

Ok la bia aku citer kan cmne akuh bleyh jadi cmni...malam tadi mase melepak akuh da rase mngantuk dah...aq malas nak balek umah sebab umah aq ramay orang adew orang datang...so kawan aku ni punye bangang(kawan baek aku taw) die offer aku minum kopi umah die...lpas tuh sambung melepak balek...kitorang sume tgh sedap2 glak ketawa tiba2 da dgr org azan subuh...aq pown sound la member akuh tuh..."Kalau Kao Gentle Kite Lepak Sampai Pkol 7 Kang Kite G Makan Sarapan Kat Kedai Depan" die pon on je...

Itu lah kisah aku x dapat nak tido sampai skrg ni...

Mesty korang bosan kan baca entry aku kali nie...dalam aty korang mesty cakap "ape la yang budak ni merepek..x dew spe tye pon apsal die x leyh tido". Erh!! Suke aty aku la blog akuh...cbe korang bace kat blah kanan ni adew slot tulis "Blog Ini" baca kat situ dulu baru korang bleyh komen pasal entry kali ni....

So Skarang kepala aku pon da pening...korang layan la diri sendiri ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...