Pembaca Setia

Wednesday, May 11, 2011

Malu La Sket...!!!

Asalamualaikum,

Aku adew dengar citer baru dan panas...Cube la tengok gambar ni.

   

  

Mereka di gelar Kumpulan Gula-Gula. (Tapi adew blogger yang panggil diorang ni Kumpulan Geli-Geli)

Kalau korang tengok gamba ni mesti korang pikir yang diorang ni bukan Melayu kan...nak kate macam tiru gaya K-Pop pon adew ye x..?? Entah la...x tahu aku nak kate ape..cakap bkn diorang dengar pon. Awk tu org Malaysia, buat la care orang Malaysia. Yang nk gi tiru K-Pop tuh kenape...??



See...betol x ape aku kate yang diorang macam nak tiru K-Pop. Dah la hentikan la, kite adew care kite sendiri. X payah la nk tiru cara orang. Spe setuju angkat tangan macam saye...hehe. Kalau la diorang ni buat konsert nnti...korang nak pegi ke?? Soalan ni ditujukan khas buat pembaca lelaki.

So..korang buat la pilihan sendiri, samada nak sokong atau boikot.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar