Pembaca Setia

Wednesday, May 25, 2011

Erti Sahabat Dan Nilai Nye...

Asalammualaikum,

Sebenarnye aku tengah tengok citer Kami ni. Lakonan Allahyarham Sudirman. Nak Meleleh aku tengok citer ni. Aduss...sedih betul la. Uwwwaaa... Ape yang nk ditekan kan dalam citer ni ialah....

Apa Itu Sahabat...Dan Nilai Persahabatan Itu.

Kalau korang baru pertama kali tengok citer ni kompom tersentuh punye la. Aku dah x tahan  dah ni. Hmmmmm....

 

Korang rase kawan tu penting x..?? Pada pendapat aku kawan memang penting. Bukan kawan yang jenis makan kawan tahu. Kawan yang setia la. Dan yang mengenali erti persahabatan itu. Kalau setakat kawan nk mengambil kesempatan diatas kesenangan orang lain, campak kan la. Hari ni aku dapat rasekan sedikit kemanisan persahabatan tu. Macam mane aku dapat rase tu x perlu la aku bagi tahu. Yang penting aku memang seronok dapat kawan macam diorang nih.

Tipu la kalau aku kate aku x pernah sakit hati ngan diorang ni. Tapi ape yang penting dalam persahabatan ni ialah...FORGIVE AND FORGET. Yup...betul tu. Lupakan yang pahit. Kenang kan kan yang manis. Tapi kalau da melebih tu agak2 la kan. Haha...Ape2 pon korang memang kawan aku yang terbaik....!!!

NAZ,APIS,MUS,RIDZ,JOE,IKMAL,KEMPENG,-kawan2 aku yang best...!!!

p/s: sahabat forever...!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar