Pembaca Setia

Saturday, May 21, 2011

Baik Kapel Ramai-Ramai....

Asalammualaikum,

Pekaba sume..?? Awek korang sehad..? Haha... Ala jgn marah.. sje je tnye..bukan bleyh try pon. Haha.. Entry aku kali ni aku nk citer sket pasal kapel. Kalau dulu aku penah citer bahawa kapel tuh x penting kan. Sekarang aku nk bagi tahu kalau da buat bende x penting tuh, biar habis-habisan. Bak kate pepatah...

Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal ketiak. Alang-alang ketiak tu busuk, biar la bau pekasam kan.

So... Ape yang cube aku ketengah kan dalam entry kali ini ialah...
(Ayat parlimen tu..)

Baik Kapel Lebih Dari Satu. Senang Nak Pilih.

Haha... Macam perli je kan ayat nye. Tapi betol beb ape yang aku pikir ni. (Aku rase la). Haha... Camni lah, kalau korang kapel lebih dari satu senang sket korang nk menilai yang mne lagi baik n sesuai nk dijadikan teman hidup. Heheh... Macam eksperimen la katekan.

Awek A: Kuat Makan
Awek B: Kuat Berleter
Awek C: Kuat Mengongkong
Awek D: Sempoi Je

So, korang nk pilih yang mne...?? Mesty pilih yang D kan. X tahu la aku kalau adew yang pilih A kan. Jangan nk gelak ok. Pilihan tu x salah. Sebab, kalau die kuat makan mesty pandai masak punye. So, perut korang jugak la yang senang. Haha...

Aku baru 17 tahun k... Ape yang aku tulis ni hanye lah pendapat dari seorang remaja bawah umur je... Tapi walau ape pon yang korang buat. Bende pertama yang kene ingat ialah.. Pandai Cover Line... Hehe.. Kalau kantoi... Sume awek kau lari.. Melepas beb...

p/s: Kalau adew bantahan...komen la ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar