Pembaca Setia

Sunday, May 22, 2011

Segar Badan Aku...!!!

Asalammualaikum,

Selamat pagi semua... Mulakan hari anda dengan ceria. Haha...gempak kan ayat aku. Eccehh..Perasan kowt...

Fuhh... Segar badan aku. Yela mane x nye satu hari aku tido. Haha.. 

Nk dijadikan cerita semalam aku pergi audition untuk Hari Himpunan Sejuta Belia Malaysia. Memang penat gila la. Orang x ramai tapi yang buat penat nye aku kene angkut barang2, jamm dari pukul 1 sampai la pukul 4. Korang bayang kan la. Tapi puas la sebab kitorang dapat masok final. Huhuhuhu....  Aku sampai rumah dalam pukul 6 macam tu la. Balik aku makan n terus tido. Hahaha. Sampai sekarang baru bangon...

Walau apa pun korang tetap kene undi aku di Facebook. Entry akan datang aku akan bagi link n care2 untuk mengundi ye. Sayang korang. EEEEWWWW.... haha

p/s: sarapan dulu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...