Pembaca Setia

Friday, May 13, 2011

Tidur Semasa Exam...!!!

Asalammualaikum,

Kepada pembaca yang sebaya ngan aku atau pon masih belaja...aku nak nasihat kan jangan lah tidur mase exam . Nnty menyesal x sudah tahu.

Contoh situasi :

Exam dua jam, korang tertidur selama sejam setengah, soalan suruh korang buat 2 karangan, satu karangan anggaran 350 patah perkataan, korang agak korang boleh siap kan ke soalan yang diberi dengan mase yang masih adew..?? Sebab2 mengapa korang tertidur ialah :

1- "Ha..?? 2 jam lamenye, tidur jap la"
2- "Yang gi siarkan citer Spiderman malam tadi apsal?"
3- "Alahai, essei ni dah penah buat da."
4- "Besok kuar ngan die nak pakai baju ape erk?"
5- "Alahai, awal lagi." (ha..!! tu yang tertidur sampai 1 1/2 jam tuh)

So, korang pikir la. ape yang aku tulis ni betol atau x..?? Alahai aku pon student gak. Sume bende ni aku da pnah lalui la. Haha... Selamat beramal.

p/s: Aku pon da ngantuk ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar