Pembaca Setia

Sunday, October 9, 2011

Aku seorang penjenayah . . . . ! ! ! ! !

Assalamualaikum ,

Kepada semua yang masih lagi berminat nak bace blog aku ni . aku nak ucap kan bebanyak terima kasih . Tak ade ape yang dapat aku balsa kat korang semua . Cuma mampu mengukir snyuman tanda kesyukuran . Bersyukur kerana masih ada lagi orang yang mengingati diri aku yang tak seberapa ni .

 BESAR SANGAT KE SALAH AKU NI ? KEPADA SIAPA AKU BERSALAH ?

Aku sedang mengumpul kekuatan untuk berdepan dengan kenyataan bahawa aku telah melakukan satu kesalahan yang paling besar bagi aku . Tapi , adakah sesiapa yang memahami perasaan aku yang tak tentu arah sekarang ni . Aku juga sedang mengumpul semangat untuk mengaku bahawa , memang aku yang bersalah . Aku juga tertanya-tanya , aku bersalah kepada siapa ? Kepada diri aku atau kepada orang yang yang telah menjaga aku selama  hari ni .

Ye ! Jawapan nya adalah . Aku penjenayah ! Penjenayah kerana telah menggugat kepercayaan mereka yang telah meletakkan kepercayaan kepada aku . Aku manusia . Macam korang jugak . Melakukan kesilapan adalah perkara biasa .

Apa yang penting bagi aku sekarang ialah . Mengaku yang aku memang bersalah . Dan tabah menghadapi hukuman yang bakal aku terima . Ye . Aku lelaki , lengkap dengan anggota . Aku sepatut nya tabah dengan dugaan yang aku dapat . Bukannya mengeluh dan hampa . Aku kena ingat . Walaupun aku tengah ada masalah . Ade orang lagi bermasalah dari aku . Ingat tu !

HEHE , SORI .

Minta maaf . Sebab korang terpaksa baca post yang leleh kali ni . Tapi , ini lah hakikat dan dilema seorang remaja . Btol kan ? Well , aku remaja la .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar