Pembaca Setia

Tuesday, June 7, 2011

KTM, Monorail, LRT....Amoi...???

Asalammualaikum,

Apa khabar semua.? Akhirnya ku sampai juga ke rumah pakcik aku di KL. X nak la bagi tahu KL kat mne. Takut korang serbu aku je... Hahahah...perasan popular la mamat sorang nih. Hehe... Ok, la...sepanjang perjalanan tadi. Aku ade la buat sedikit pemantauan. Tapi pemantauan yang x disengajakan. Hehehe....

Memang Baik La...

Pergh...aku tengok sume amoi2 yang nak gi keje.... Fuhh...memang mengancam lah...haha.. Da lama da aku perhati kan situasi ni sebenarnya. Saja je nk buat entry pasal ni.  Mana lah remaja lelaki x rosak. Pakai seksi2 bile nak gi kerje. Macam x cukup kain je. Haha... Bile kene r*g*l...menyesal. Salah siapakah itu. Adakah lelaki yang patut di salahkan..??? Maaf lah yer... Mungkin ade yang cakap " Ala dia bukan melayu pon..." Ok, fine. Tapi dia tetap perempuan kan. Perogol ni x kira bangsa beb.... Macam lagu Project Pistol ni, tajuk dia Wanita Seluruh Dunia. Janji perempuan je kan.....hehe...

Best lagu ni...!!!!

Aku cuma nak ingat kan je kepada awek2 semua. Supaya tidak menjadi mangsa perogol keparat yang diluar sana tu. Harap2 semua terima ye...

p/s: sori x dapat upload gambar...x amik pon...hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar