Pembaca Setia

Wednesday, June 8, 2011

Tak Kan Tahu Kot...??

Asalammualaikum,

Korang semua sudah mule boleh kritik blog aku sekarang. Tapi jangan kritik kat entry ni. Kritik dekat [Entry Ini]. Aku harap dapat lah kritikan yang bernas dari semua rakan2 blogger yang ade. Dan Insyaallah aku akan cube perbaiki segala kesilapan yang korang kemukakan nanti.

Project Pistol..?? Ape Tu..??

Aku tanye membe aku dia pon tak tahu.Ape la. Project Pistol ni kan dah lama ada. Mungkin ada lagi yang x tahu kot. So, sengaja je aku buat entry pasal ni. Sebab nk bagi tahu korang lagu diorang ni memang best. Tengok la komposer dan pemain gitar diaorang sape plak kan. Edry Hashim. Memang x syak lagi la.

Ok cube korang layan lagu ni. Memang best la. Metaforia-Project Pistol

p/s: sekarang dah tahu kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...