Pembaca Setia

Thursday, June 2, 2011

Ape Lah Masalah Orang Kita Ni..??

Asalammualaikum,

Hahah...satu hari digemparkan dengan isu Adinda Evans. Huhu...naik termuntah aku asyik baca pasal isu dia je. Nak wat camne kan...dah selebriti, sume orang nk citer pasal dia. Hahah... K la...malam ni aku nak citer pasal...

Jangan Salah Kan Si Pelaku Kesalahan...!!!

Hahah...macam pelik je tajuk nye kan. Tapi ini lah hakikat nye. Inilah masalah yang x boleh nak dibendung dalam kalangan masyarakat kita hari ni. Takkan korang sume nak aku bagi contoh jugak. Ok la. Untuk korang aku bagi la sedikit contohnye ye...

Contoh Satu :-

Kita selalu nampak awek2 cun pakai seksi2 kan. Jangan la citer pasal awek yang bukan Melayu or Islam. Kita citer pasal orang kita. Yang mana Melayu dan Islam. Pakai baju ketat, seluar ketat, skirt pendek. Kang bila kene rogol. Disalah kan nye perogol tuh. Aku bukan lah nak backup perogol. Tapi...cube fikir sikit. Sape yang salah. Salah dari segi menaikkan nafsu perogol tersebut. Haha... Alahai kalau x percaya korang pergi la tengok Facebook awek yang comel2. Mesty nak pakai pakaian yang x cukup kain mase amek gambar. Btol x..?? Bile dah jadi sasaran nanti baru takut.

Ok la...contoh ke-2 aku akan sambung di entry akan datang. Tunggu ye...

p/s: bukan nak kutuk wanita...tapi realiti...lepas ni citer pasal lelaki plak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar