Pembaca Setia

Sunday, June 5, 2011

Macam Ular Kena Palu...

Asalammualaikum,

Erh...Jangan terkejot. Korang x salah masok blog. Ini memang blog kegemaran korang la.(cehh...perasan) Hmmm...Ye la. Ok lah. Disebabkan ade yang x beberapa suke dengan wajah lama blog aku kan. Aku pon tukar la background aku kepada yang baru ni. So, macam mane...?? Suke x yang ni..?? Kalau x suka aku tukar lagi. X dew hal lah. Just bagi tahu ok.


Kalau Dah Berjanji Tepati Lah Ye...

Hehe...masih lagi didalam mood cerita tentang persahabatan. Kali ni nak cakap pasal perjanjian. Korang pernah dengar x frasa ni...??

Macam Ular Kena Palu...

Korang penah tengok x ular berak..?? Erh...salah pulak. Itu ayat David Teo. Ok lah. Korang penah tengok x ular bila dah kene palu. Kan dia ke kiri ke kanan. Macam orang mabuk. Same jugak lah dengan ape yang aku nak cerita kan ni. Maksud aku kat sini. Tetap kan lah hati tu. Haluan mane satu yang nak diikuti. Jangan lah jadi seperti ular yang kene palu.Sekejap ke kiri, sekejap ke kanan. Jangan sampai, orang yang di sekeliling kau akan jadi orang yang terakhir kau lihat.

p/s: berkawan biar beribu, bercinta biar satu....(kawan kalau dah hilang ingat senang ke nak dapat balik..??)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...