Pembaca Setia

Thursday, June 2, 2011

Selebriti Di Kalangan Blogger..?? Betol Ke..??

Asalammualaikum,

Selamat pagi semua...di pagi yang indah ni mulakan hari anda dengan cerita yang menyegarkan. Hahah...seperti mambaca entry dari blog ini. Ya..!! Betul tu... Cerita pertama ialah...

Terima Kasih Sebab Follow Dan Singgah....!!!


Hahah...Terima Kasih ye sebab korang sume telah menyumbang kepada usaha aku untuk memajukan blog aku...memang la x seberapa. Tapi ini da besar rahmat dah buat aku. Ye la..semalam aku tengok hanya 24 Followers je...hari ni. Alhamdulillah...

Seterusnya aku nk cerita pasal...

Ade Selebriti Baru Di Kalangan Blogger...!!!

Ha...?? X percaye ke..?? Betul..x kan lah aku nk tipu bende macam ni. Disebabkan sebuah entry, die berjaya menjadi selebriti dalam masa yang singkat. Memang kaw la. Sampai member aku kate dye ni patut masok Nuffnang. Memang masyuk gile la.

Ni la Entry yang menyebabkan beliau menjadi Selebriti...!!!

Kalau rase nk bace entry ni sila ke Sini.

p/s: senangnye care dia nk famous kan. tapi menjatuh air muka orang tua nya kan. apalagi komen la sikit....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...