Pembaca Setia

Monday, June 6, 2011

Ha...!!!!! Macam Mane...??

Asalammualaikum,

Baiklah, sebelum aku sambung tido aku yang tergantung ni. Aku nak tanye korang sikit lah ye. Macam mane dengan header dan wajah baru blog aku ni...?? Ade bertambah ke seri nya..?? Kalau ade dan boleh membuatkan korang semua rakan2 aku yang dikasihi selalu melawat blog aku Alhamdulillah lah ye....Hehe...

Followers...!!! Readers....!!!! Mana Anda Semua...!!!!

Fuuhh...pening kepala aku lah. Melihat traffic dan followers aku yang dah semakin sejuk ni. Aku masih lagi berusaha untuk terus memajukan blog aku ni. Belum patah semangat lagi tau. Hehe... Kalau dah baca blog ni harap lah di Follow ye. Kalau sudah Follow haraplah dibaca selalu ye. Jangan lah jadi Followers yang suke menipu rakan bloger yang lain. Harap Follow je, tapi baca tak pon. Rajin2 lah baca blog saya ye kawan2 semua...

p/s: selimut, bantal i'm coming....!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...