Pembaca Setia

Sunday, June 5, 2011

Bukan Tak Nak Tapi...

Asalammualaikum,

Fuuhh, dapat jugak aku tidur dan berehat. Yelah...selepas bermandi-manda bersama kawan2....haha...best...!!!! Rugi sape yang x ikot. Erh...aku ada ajak ke..?? Ada kan..?? Ada aku rase...korang je yang x sudi nak ikot aku. Ok ok..entry aku kali ni adalah sambungan dari entry [Lepas].

Agak-Agaklah Kawan...Fikir Orang Sini Jugak...

Yelahkan, sape x marah kalau kau lebih mementingkan awek kau yang x seberapa tu. Tapi fikir jugak lah pasal member kau yang kat sini ni. Kami pun ada hati dan perasaan. Bukan barang permainan untuk kau buang dan ambil sesuka hati kau je. Agak2 lah. Bukan nye tak nak kawan dah, tapi...kau fikir lah ye. Macam mane pulak kalau kau yang berada di tempat kami ni. Tu lah...bercinta pandai...tapi nak bahagi masa x reti.

Kepada semua :

Entry ini bukan lah nak memburukkan kawan aku ni. Tapi adelah untuk menjadi pengajaran buat kita semua. Harap perkara ini tidak berlaku kepada korang semua.

p/s: mesej...?? sila cari di dalam entry...hahahah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar