Pembaca Setia

Wednesday, June 8, 2011

Ok Tak Kalau Macam Ni...

Asalammualaikum,

Dah lame aku tak makan sambal belacan. Sekali makan memang best lah kn. Sampai berbau satu rumah ni dengan belacan je ha. Haha... Alahai bukan nya selalu pon. Kadang2 jea. Heheh...

Terima Kasih, Maaf...

Aku nak ucap kan terima kasih kepada yang sudi kritik blog aku yang x seberapa ni. Ehh... Kalau x seberapa lagi la orang nak kritik kan. Heheh... Ape2 pon terima kasih banyak2. Ade yang suruh aku letak ruangan FOLLOWERS tu ke atas. Nun atas sekali aku letak. Harap2 lepas ni bertambah lagi lah FOLLOWERS aku tu ye. Bukan nak perli ok... Ade jugak yang suruh aku ubah kaler lain selain kaler purple. Ooopss.. Sorry ye. Sebab aku minat ngan kaler purple. Minta Maaf sangat2....

p/s: teruskan kritik di [SINI]

1 comment:

misscha said...

suke blog u...ringann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar