Pembaca Setia

Thursday, June 9, 2011

Penipuan Di Dalam Dunia Blog....!!!!

Asalammualaikum,


Hari ni aku akan travel sorang2 lagi. Kali ni nak balik Sungai Buloh pulak. Nak balik ke rumah kesayangan ku...!!! X sabar da ni. Hahah... Doakan aku selamat sampai ye nanti.

Tak Nak Lah Macam Ni...!!!!

Setelah aku senarai kan blog list yang ingin bertukar link nya dengan aku. Aku check balik. Ade juga yang masih lagi belum meletakkan aku ke dalam bloglist nya. Betapa sedih nya aku bila ditipu sebegini. X sangka aku. Aku dah jujur dengan segmen ni. Tapi kenapa masih ade yang sanggup menipu...?? Ish3.. X baik tau...!!

Maaf kan aku kalau aku emo sikit pepagi ni. Tapi, memang itu lah kenyataan nya. Aku tak nak lah bagi tahu korang siapa yang buat macam tu. Siapa makan cili dia terasa pedas. Kalau x sudi nak letak blog link aku kat blog korang cakap lah awal2...!!!

p/s: terus menyiasat...macam detektif Conan da....

3 comments:

Anonymous said...

hai..sy dh follow tp lom list lg dlm bloglist tukar link...bb lembap siot er....erm, sy cheak xdok pun blog sy dlm blog awk..main tipu eh...huhuhu...mcm bro BA ckap xdok paksaan...yg penting ikhlas kan....

lenloy said...

Jemput jalan-jalan ke blog saya..

http://lenloy-closet.blogspot.com/


Juga diiklankan di..

mudah.my/lenloy-closet


Terima kasih.. Salam kenal :)

Anonymous said...

hai owner blog..

sy dah update tau..jenguklaa....
http://syazny7.blogspot.com/2011/06/rakan-blog-yang-ajak-tukar-link.html
jenguk gak entry terkini sy....tq. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...