Pembaca Setia

Tuesday, June 7, 2011

Aduhh... Rugi Woo...!!!!

Asalammualaikum,

Wahh...semakin ramai nak berkongsi link dengan aku. Syukur lah. Tapi didalam keseronokkan ini. Ada juga kisah sedih yang berlaku.

Terpadam Link Kamu Semua...!!!

Aku mintak maaf lah kepada sesapa yang terlibat. Sebenarnya aku nak wat cmnie. aku nak padam link2 lama. Tapi terpadam jugak link yang aku belom lagi letak di blog aku. Aku mintak maaf sesangat lah ye. Maafkan aku x..?? Kepada korang yang aku dah terpadam link nya tu. Kalau x nak kongsi dekat blog korang x pe la. Sedih ni....

p/s: rugi woo...hilang kawan lepas ni.... T_T...maaf maaf maaf...!!!

1 comment:

Ini Kisah Tia said...

uish melampau kalau dah hilang kawan . takpe . takde jodoh . hehee . cari lagi oke ;)

Mentang-Mentang Artis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar