Pembaca Setia

Thursday, June 2, 2011

Kesian Adinda Evans (Sambungan Entry Bahagian Satu)

Asalammualaikum,

Haha...first of all aku nk kecoh lagi dekat korang ni bahawa...!!! Traffic aku mendadak naik. Haha...Mesty ade yang arah kan aku tulis bende ni. Sorry la kawan. Nak bangge sket kat blog sendiri je. X kan x leyh kot.Line tengah menyakitkan hati ni.

Pencapaian Terbaik Blog Aku...!!!


 Ok lah...topik aku yang pertama ialah...

Cukuplah Kita Memaki Hamun Orang Hari Ni.

Aku agak la kan mesti ade yang x puas hati dengan ape yang aku tulis di atas. Tapi sebenar nye aku kesian plak dengan Adinda Evans ni. Yela kite sume rejam dia dengan pelbagai jenis maki hamun n kutukan. Aku dengar sampai nk buat filem untuk kisah dia la sume. Stop la wei. Memang dia bodoh sebab bagi tahu dia dah x de dara. Tapi mesti ada sebab musabab yang membuatkan dia berbuat sedemikian. Kalau korang rase x pecaye dengan ape yang aku cakap ni sila la ke SINI.

Topik kedua aku ialah...

Jangan Salahkan Si Pelaku Kesalahan (Bahagian 2)

Tadi baik punye aku citer pasal pompuan kan. Kang ade yang x puas aty la plak. Skg aku nk citer pasal masalah lelaki. Pada sesape yang x tahu akan citer ni sila ke entry ni Ape Lah Masalah Orang Kita Ni..??

Contoh 2:-

So, aku akan citer pasal lelaki plak. Kalau korang tengok Mat Rempit semua kan ade ke yang bukan Melayu. Aku rase xde kan. Sampai ade satu hari tu uncle cina ni nak hulur kat aku RM 50 kalau aku dapat tangkap gambar budak cina yang jadi Mat Rempit. Aku pon terpinga-pinga jugak. Tapi apa yang aku nk citer ialah bila Mat Rempit tu eksiden or jatuh. Mesti orang2 atau geng2 dia akan salah kan orang yang buat dia jatuh. Padahal dia sendiri yang carik penyakit. Bawak moto x de law. Ubahsuai sane sini nak bagi moto lagi laju. Patut ke situasi ini terjadi. Korang renung kan la ye...


p/s: jangan lah marah aku...ini hanye pandangan aku je...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...