Pembaca Setia

Wednesday, June 1, 2011

Blog Dah Beku Dan Berhabuk...!!!

Asalmmualaikum,

Pekaba sume..?? Da lame aku tak tanye khabar korang kan. Haha...yela dah lama x update blog ni. Maklum lah cuti sekolah. Function sane function sini. Haha...gara2 ikot kepala gila member2 aku la ni....Huhu... Aku masuk je blog aku td da macam rumah tinggal dah. Haha...berhabuk sane sini. And dah macam2 cerita yang aku terlpas. Rugi2....

Hujung minggu ni ade function ag. Dak2 ajk g konvoi ke Templar Park pulak. Entah...nk pegi macam malas la plak. Kalau x pegi rase rugi...haha...yela bukan selalu dapat kluar mandi manda ngan kawan2 ni kan. Ngan family selalu la.

So, kalau korang rase nk jumpe aku. Pergi lah ke Templar Park ari Ahad ni ye.

p/s: short entry je...sebab da lame sgt x update blog....okey chaw dulu...nak cari bahan citer baru...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...