Pembaca Setia

Saturday, May 28, 2011

Minta Maaf Dekat Korang Semua....!!! (Ben Ashaari Perasan Aku...huhu)

Asalammualaikum,

Haha...selamat pagi semua. Huhu...First of all aku nk minta maaf kepada semua yang pernah membaca blog aku menerusi link yang aku post di Facebook. Yela selama ni kan aku letak tajuk yang gempak2 mase aku post link tu. Padahal cerita nye x gempak mne pon. Sekadar nk tarik perhatian korang je. SORRY TAU...!!! Lepas ni aku akn cube memperbaiki kesilapan aku dan akan mencube menjadi sehebat Ben Ashaari.

Topik kedua ku ialah...

Tak Sangka Ben Ashaari Balas Komen Aku Di Entry Nye.

Poyo x entry aku kali ni..? Baru brader tu balas komen kat entry die. Blom die komen entry aku lagi. Kalau betol lah...x tahu aku nk buat ape. Nk canang satu Malaysia ke...?? Haha...maybe lah... Die juga ade memberi nasihat kepada aku supaya jgn hipokrit. Memang la die x tulis sebijik macam ni. Tapi mesej yang cube disampaikan tu aku faham la.

Topik ketiga aku...

Tak Sangka Dia Tengok Blog Aku...

Orang yang aku maksud kan ialah penulis Belog MTT. Aku rase ramai yang kenal die ni. Kepada sesape yang x kenal tuh, die ni anak murid Ben Ashaari. Blog dia pon dah dikenali ramai dalam masa yang boleh dikatakan singkat gak la.

Fuhh...kire blog aku ni sudah mendapat perhatian dari orang ternama la ye...Huhuhu...

p/s: aku  minta maaf ye kawan2 semua...aku akan cube baiki kelemahan aku.... hehe...entry kali ni banyak aku citer pasal TAK SANGKA KAN.

1 comment:

Haris Kaito said...

takpe2...setiap manusia melakukan kesilapan...he3... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...