Pembaca Setia

Wednesday, May 11, 2011

Baru lagi...

Asalamualaikum,

Korang ok x hari nie..?? Haha...macam DJ radio la plak...so korang suke x wajah baru aku...imej kat header aku pon bru saja ditambah...tu pon aku edit bodo2 jea..haha...nak edit market2 ni x pandai la...

Kepada sesape yang adew tips pasal dunia blog nie share la ngan aku...aku nak gak jadi blogger yang baik...supaya korang x bosan membaca blog aku yang x seberape ni.

Ramai blogger yang cakap...kalau kite nak tulis blog ni kene adew idea yang bernas, tulis sesuatu yang orang akan berfikir kembali pasal ape yang kao tulis. Aku akan cube buat sehabis baik supaya aku menjadi...BLOGGER YANG BAIK..haha...

Aku minat la kat satu blog nie...blog die memang best...die cakap blog die blog segmen..ntah aku pon x paham...tapi layan jea kepala aku baca blog die...huhu...nk baca klik sini.

Ok la...kang tulis panjang2 adew plak yang komen..haha...CHAW..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...