Pembaca Setia

Wednesday, May 25, 2011

Agung Kan La KeMelayuan Kau Tu...!!

Asalammualaikum,

Fuuhh, x sabar rasenye nk tunggu sampai ari Sabtu ni. Final battle of the band. Tapi aku adew dengar citer yang x sedap la plak. Cikgu aku x nk hantar band kami ke sana. Sebab die kate hadiah nye x lumayan. So, topik pertama...

Jangan La Tamak Ye...

Bukan aku nak kate cikgu aku ni tamak. Aku rase dia nak yang terbaik untuk kami semua. Tapi aku dan 2,3 orang kawan lagi da sepakat nk pergi jugak ke Battle Of  The Bands tuh. Yela, hadiah tu x penting sangat. Yang penting pengalaman tu. Mne la tahu kan lepas ni ade byk plak job untuk kami. Haha... Belum ape2 da mimpi macam2 kan. Ni la die...aduhh...

Topik kedua aku lagi besar dari topik pertama aku....

Kalau Melayu buat care Melayu...

Entry ni susulan dari entry Rock Atau Blackmetal...??. Aku bukannye nk marah korang dengar lagu2 dari Barat atau mane2 sajalah. Pasal aku pon layan gak n follow secare kencang Muzik luar ni. Cuma jangan la abaikan ciri2 identiti kite sebagai seorang orang Melayu. Sampai member tanye lagu Melayu n artis melayu pon x kenal, tu dah kire parah la tuh. Korang penah x cube mendengar lagu2 seperti keroncong dan sebagainye..?? Aku pon kurang minat lagu2 slow ni. Tapi kalau lagu Greenday ke Avanged Sevenfold ke aku layan la. Cume aku x nk lupakan je muzik yang pernah menjadi igauan ibubapa kite satu masa dulu. Korang fikir la ye. Kalau korang fanatik sangat kat lagu omputih tu, diorang akan fanatik balik ke kat lagu2 melayu sama macam mana korang buat kat lagu diorang...?? X kan.....

Ape2 hal.... Vote aku kat sini. klik LIKE je...

Undian Untuk Battle Of The Bands....!!!

p/s: entry aku yang paling panjang aku rase ni....x puas haty..?? FOLLOW la...haha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...