Pembaca Setia

Wednesday, May 18, 2011

Kenapa Perempuan Macam Ni..??

Asalammualaikum,

Hari ni aku pergi makan KFC ngan cikgu aku.. Huhu.. Korang jeles x..?? Alahai, mesti korang cakap macam ni kan, " Setakat KFC ape barang, lain lah kalau kau tuh pergi Kentucky." Haha... Bukan senang beb orang nk belanja makan. 

Sebenarnye aku bukan nak citer pasal KFC ni. Tapi aku nk citer ape yang aku nampak masa makan kat KFC td.

Perempuan: Pakai Tudung, Tapi Seluar Ketat. Ha..??!!

Korang mesty x pelik dan dah biasa dengan isu ni kan. Hari2 lak tuh nmpk bende yang sama. Aku bukan nk kutuk pompuan la. Tapi korang da pakai tudung yang gi pakai sluar ketat tuh ape pasal..?? Sampai ternampak ape yang x patot di lihat. Baik korang pakai legging je. 

Aku bukan nk tengok dengan sengaja ok, da nmpk nk wat cmne kan. Ustazah aku kate kalau tertengok sekali x dosa. Jangan ulang lagi. Hehe...Ala, ade lagi teruk lagi yang aku da tengok selain ni.

Perempuan: Pakai Tudung, Tapi Kain Belah Sampai Peha...Ha..??!! Ape..??!!

Ha...!!? Terkejut, cool la. Aku yang tengok lagi terkejut. Serius, awek ni kerje dekat kedai emas Pasaraya yang berdekatan ngan umah aku. Aku tengok dari depan punya la baik. Bile die pusing je. Fuhh...kain belah sampai peha beb...!! Ntah2 nk kaver kepala botak kott... Haha... 

Aku nk tanye ni. Npe buat macam ni erk..?? X elok taw. Macam nk hina agama sendiri je. Dah la, korang da besar pikir la. Aku bukan nak menyebok, tapi aku baru 17 tahun da boleh pikir ape lagi korang kan. Kite same2 Islam, wajib memberi teguran.

p/s: bukan nak bergosip, sekadar nk berkongsi "KITA BERKONGSI DUNIA YANG SAMA"

1 comment:

rebecca melessa said...

2 je point???i wnt moarrrr pls~hehe..sesungguhnye saya mmg stuju 100% dgn pe yang awak ckap.wlupon dri xbgus tpi kadang tengok ade yg lebih truk rase cm rase dri pon sme truk =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar