Pembaca Setia

Friday, May 6, 2011

Wajah Baru...!!

Assalammualaikum...

Entry kali nie nak review pasal wajah baru blog aku jea...amacam...korang ske x..?? Law rse ade kekurangan bg la tahu yea. Yela bkan ape...korang gak yang nak mengadap blog aku nie kan.??

So ape nk citer erk..?? Ha..!! Ape kate kiter borak pasal gelagat manusia...

Gelagat Manusia Zaman Ini...!!!!

Aku adew la usha beberapa gelagat manusia yang x berape nak betol di zaman kita yang serba moden nie...boleyh dikatakan orang macam ni patot di rejam dengan kutukan je.
Antara gelagat yang telah aku usha ialah :

1- Suke menggutuk dan menghina orang lain. Kao x taw ke yang kau pon manusia jugak, cipataan Allah jugak. So, x boleh ke kao berbaik-baik dan bersangka baik sesama kita.?

2-Suke ambil kesempatan atas orang laen. Cube la kao pikir, lao orang yang kao advantage tu tuntut balek kat akhirat nnty kao igt senang ke kao nak bayar blek..?

3-Da la suke menipu, hipokrit lagi tuh. Kao igt org x taw ape yang kao buat. Even kalau org x tahu pon Tuhan tahu taw. Kalau la satu  hari nnty ape yang kau sembunyikan tuh terbongkar. Ape yang kao nak wat..?? X boleh ke kao jujur je dengan penampilan kao..?

Dan itu adelah Top 3 Gelagat Manusia Busuk...!!!


So, kalau la korang termasok di dalam senarai itu. Segera lah bertaubat ye saudara dan saudari sekalian. Kerana selagi kita masih hidup nie Tuhan Yang Maha Pengampun dapat menerima taubat kita.

American Top 5 Song (Updated)

1- E.T by Katy Perry feat Kanye West
2- Rolling Into Deep by Adele
3- Till The World Ends by Britney Spears feat Nicky Minaj & Kesha
4- Just Can't Get Enough by Black Eyed Peas
5- The Lazy Song by Bruno Mars

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...