Pembaca Setia

Friday, May 27, 2011

Seorang Blogger Menjadi Gila...!!!

Asalammualaikum,

Aku nk citer kat korang kisah benar ni. Memang best citer die. Dari Semenanjung Malaysia sampai Sabah, Sarawak pon da tahu kisah ni. Kalau korang x tahu lagi. Sila baca.

Seorang Blogger Semakin Gila Berblog...!!!



Haha...x gempak pon citer dye. Huhu... Tajuk ngan pembukaan je macam nk citer pasal blogger da jadi kurang siuman kan. Sebenarnye entry ni aku nk citer kat korang bahawa aku semakin gila berblog dan semakin bersemangat berblog. Aku mendapat semangat dan sumber inspirasi dari seorang blogger yang dikenali sebagai Ben Ashaari. Kompom korang kenal die punye lah.

  

Blog die memang best. Banyak entry pasal tips2 berblog, dan kata2 semangat untuk blogger baru macam aku ni. Memang dapat memberi semangat baru untuk aku. Sebenarnye...aku da mule buat blog ni since Jan 2011 lagi. Aku tengok blog lain yang start buat blog yang lebih kurang ngan tarikh aku, FOLLOWERS diorang ade yang mencecah 2000 dah pun. Aku baru 20 lebih. Ish3 sedih... Kalau la dari dulu lagi aku bersemangat macam ni mesty sekarang orang da knal ngan aku(bukan gile glamour atau traffic ok...). Yela, kate nk jadi macam Ben Ashaari. Huhuhu...

 Terima Kasih Ben Ashaari. Moral: tetap kan hati dan semangat untuk menceburi bidang baru...jangan jadi macam aku ni. Sekarang baru nk mule semangat.

p/s: Hahaha..kene tipu. Apasal..?? X puas haty FOLLOW la...!!! Hahahaha...!!! (gurau je weyh, jangan marah)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...