Pembaca Setia

Sunday, May 15, 2011

Menyesal X Join Sahabat Blogger...!!!!

Asalammualaikum,

Hari ni aku pergi kenduri dekat Segambut, kenduri awek kepada member aku.. Ok la kenduri dia, lauk pon sedap.. Haha...

Tapi aku bukan nak cerita pasal kenduri tuh. aku nk cerita pasal aktiviti Sahabat Blogger Hari ni. Hari nie diorang sume berkumpul kat Taman Layang-Layang sebab nk buat shooting untuk rancangan 8tv. Huhu best tuh. Aku ingat balik dari kenduri tuh aku nk join la aktiviti diorang tuh. Tapiiiii......

Balik je sampai separuh jalan hujan lebat daaaa... Habis kuyup aku ngan member aku, haha.. Nak join macam mne kan da kuyup wat malu jea..

Anyway sesape yang x dapat pergi jugak same macam aku bleyh la korang tengok gambar diorang nih...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...