Pembaca Setia

Saturday, May 14, 2011

Pengalaman: Jamming Waktu Maghrib....

Asalammualaikum,

Korang nk dengar citer x...eh mne boleh dengar ye x...bace bole lah..haha gurau je...

Semalam aku adew Band Practice...lpak kat studio skola. Practice untok persembahan hari guru. Practice pnye practice taw taw da senja. Cikgu aku kate die nak nyanyi lagi due lagu. Time kitorang tengah dok layan maen lagu tuh kedengaran la azan berkumandang. Ape lagi, cikgu aku pon kelam kabut la kemas barang sume, nk blik kan. Da la jamming sampai time Maghrib, kunci studio boleyh plak hilang. Musibah,musibah. Haha...

Rupe-rupenye kunci tu adew kat salah seorang pelajar kepercayaan cikgu aku ni. Die boleh pegi bawak balik kunci tuh. Da kene pegi uma die patah balik sekolah semate2 sbb die terbawak balik kunci. Haha...

Tu lah...orang lain senja dudok uma...kami boleh plak dok melalak sampai Maghrib.Degil betol mereka yang adew dalam situasi di atas kan...haha...

Ambil pengajaran la dari citer aku ni...disebabkan jamming langsung tertinggal solat Maghrib. Law nak jamming pon berpada-pada la kan...haha..

p/s: pesanan ini untuk aku jugak...hahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...