Pembaca Setia

Monday, May 23, 2011

Rock Atau Blackmetal...??

Asalammualaikum,

Pertama sekali aku nak ucap kan terima kasih lah kepada sesiapa yang sudi mem"FOLLOW" blog aku. Tidak dilupakan juga kepada yang sudi membaca. Aku paham korang just terlupa nak follow je kan. Hehe... Kalau rase ade mase nk klik button FOLLOW tu klik la ye. Ok...jom masok ke tajuk utama aku malam ni.

Rock Ke Black Metal Lagu Ni..??

Korang tahu x ape pebezaan di antara ROCK dengan BLACK METAL..?? Aku pon x tahu banyak pasal perbezaan ni. Tapi aku nk luah kan jugak pendapat aku kepada mereka yang rase muzik Rock dengan Black Metal tu same.

Muzik Rock..!!

Muzik nya kalau di dengar memang keras dan fast. Bak kate orang bleyh hayun kepala la (head banging). Tapi kite tengok la lirik nya plak. Lirik nye kebanyakan berkisarkan kehidupan. Ade juga yang bersifat ketuhanan. Macam lagu "Seruan" nyanyian "Lefthanded" kan bersifat ketuhanan tu. Tapi masih lagi rock. Yeah yeah..!!

Muzik Black Metal...??

Ape yang aku tahu pasal Blackmetal ni lagu die memang SESAT 100%. Lagu die hampir sama dengan dengan rock. Fast dan keras. Tapi cube korang tengok lirik die. Pehh.. Memang x tahu nk kate ape la. Aku saran kan korang jangan lah dengar lagu2 mcm ni. Memang boleh menyesatkan....!!!

p/s: kesimpulan nye..nk berdakwah x semetinya kene bernasyid, dan nk goyang kepala x semetinye kene dengar lagu sesat...haha..macam x dew kene mengena je...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...