Pembaca Setia

Friday, May 20, 2011

Aku Belia Malaysia...!!!

Asalammualaikum,

Aku nk bagitahu korang yang aku akan ke Himpunan Sejuta Belia esok...!!! Haha... Cikgu aku ajak aku ngan band members aku untuk masok Battle Of The Band yang telah dianjurkan oleh Himpunan Sejuta Belia ni. Aku malas nak citer lebih2 pasal personal life aku. Kang korang x nk baca blog aku ni. Hehe... So, aku nak citer pasal...

Penting Kan Diri Sendiri Kenapa...??!!!

Kalau nk diikut kan minggu lepas lagi kitorang da sepatutnye daftar n pegi ke Hari Belia Negara ni. Tapi disebabkan adew hasad dengki yang berlaku. Jadi lah macam ni. Citer nye macam ni...

Minggu lepas cikgu aku hantar kawan aku untuk audition karaoke. Terjumpa la seorang cikgu dari sekolah ni. Cikgu aku terkejut la sebab die datang bawak band. Bile cikgu aku tanye kenapa x bagi tahu adew Battle Of The Band, die jawab ala kadar je. Die bagitahu ade pertandingan karaoke je. Pastu tergesa-gesa nak balik. Nampak sangat sengaja x nk bagitahu. Takut la tuh...Hahaha...

Diatas budi bicara cikgu aku, dapat la kitorang pergi audition tu esok. Wat hal betu lah. Kan da susah urus setia tu. Aduhhh.. Ni la die. Penting kan diri sendiri. Ape dapat?? Kan elok kalau kita bersaing secara sihat.

   

p/s: x personal kan citer aku...?? sangat... anyway jumpe kat sane esok..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...