Pembaca Setia

Thursday, May 19, 2011

Jangan Keluar Malam Nie....!!!!

Asalammualaikum,

Sejuk erk malam ni. Fuuhh...ni kalau tido mesty lena gila kan.. Haha... Of course mimpi Fasha Sandha. Errr.. Kontroversi nanti... Hehe... Wei korang jangan keluar tau malam ni. Bukan sebab hujan ok. Tapi sebab...

Malam Ni Polis Buat Operasi Woo...!!!

Itulah yang ditulis oleh kawan aku kepada aku petang tadi. Mesej ni mungkin lebih penting kepada mereka yang x dew lesen. Macam aku. Hehe.... Alahai dari korang keluar x tentu pasal malam ni dengan hujan2 nye. Baik la korang dok uma je. Tengok macam aku nih. Baik kan. Haha... Sebenarnye lepas kene sergah ngan JPJ siang tadi aku jadi risau nk klua dah. Kire ok la kan. Pengajaran buat aku. Kihkihkih.....

Banyak bende lah boleh dibuat di rumah malam ni.. .

1st: Tengok tv. (Friday night banyak citer best woo)
2nd: Main boardgame ngan family (bukan skate board tahu..)
3rd: Merapatkan silaturahim ngan family. (borak la...da la jarang jumpe)

Tu je la yang dapat aku pikir kan sekarang ni. Hujan2 ni sejuk. Otak aku pon da beku da nih. Aduh saket...!!!!

p/s: adew lagi cadangan tentang ape yang boleh dibuat dirumah malam nih..?? komen la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar