Pembaca Setia

Tuesday, May 17, 2011

Kenape Erk..??

Asalammulaikum,

Pekaba korang ari ni? Da tengok tv da..??

Kenapa aku tanye korang macam tuh. Entah suke hati aku la.. Hahah... Sorry la aku mmg suke bergurau... Ari ni aku bukan nye nk citer pasal tv rosak ke tv da naik harga ke. Cume aku nk citer pasal..

Kenapa Orang Kita (Melayu) Suke Tengok Citer Indonesia...???

Ha...aku rase kebanyakan orang yang bace ni pon ramai gak yang suke tengok citer Indon kan.. Haha.. Selalu nye bende ni berlaku kat pompuan la.. Tapi ade jugak membe2 lelaki aku minat tgok citer indon nih... Aku pon x paham, bukannye best pon citer indon nih. Da la plot die lembap. Pastuh citer tergantung plak. Ish3...

Ape la kurang nye drama kite sendiri..??Ha..!! Cube la citer sket.

Nak kate filem kite x dew hero/heroin yang hensem/cantik. Ade je, btol x.?? Korang fikir la sendiri. Kalau kita x tengok drama kite sendiri sape lagi nk tengok. Nak harap orang indon plak tengok citer kite..hmm..memang x lah.

Someone: Lantak lah tv aku punye, bil aku bayar..kau apasal nk sebok..??
 Jawapan: Ni la orang yang x leyh dengar pendapat orang lain.
Someone:Bukan aku x tengok drama melayu. Tengok jugak ape.
 Jawapan: Yela drama melayu tu same banyak ke dengan drama indon yang kao tengok..??..Ha..!!

Korang Fikir la ye..Kalau kite x tengok drama kiter sendiri sape lagi kan kan kan.... 

Fikir Kan La.....!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar