Pembaca Setia

Monday, June 6, 2011

Kalau Ikhlas Mesti Menjadi Punya Lah...!!!

Asalammualaikum,

Fuhh...pagi2 macam ni plak dapat idea nak tulis entry baru. Ok la kan dari aku layan bende yang entah ape2 entah kan. Hahah...Bende ape tuh...?? Entah lah aku pon tak tahu lah. Sejuk siot pagi ni. Hujan la plak tuh. Memang best la kalau aku sambung tido ni kan. Memang petang la aku bangun gamaknya. Hahaha... Ok la, sekarang aku dah malas nak citer sambungan dari entry lepas. Korang sendiri fikir lah ape kesimpulannya. Sebab korang sendiri pon ade kawan masing2 kan.

Selesai Satu Lagu...!!!

Sebenarnya tadi aku pergi jamming. Tu pasal lah tak boleh nak update blog tu. (Alahai, kalau aku update pon korang x baca kan...ayat sedih ni...). Kitorang jamming tadi n siapkan single pertama kitorang. Cewwah...macam artis la plak. Ala tak boleh ke berangan sekejap. X lama pon. Ok, lagu ni sebenarnya aku buat untuk ditujukan kepada rakan sekelas aku. X sangka la plak lagu ni ade nilai komersial nya. Kahkahkah...tak boleh blah siot...!!! Memang lirik dia berasal jauh dari lubuk hati aku lah kan. Macam kata orang tu....

KALAU BENDE YANG KITA BUAT TU IKHLAS, MESTI MENJADI PUNYA LA.

Ade ke orang cakap macam tu. X de rasenye kot. Aku sorang je yang cakap rasenye. Alah, aku pon orang jugak ape. Dalam banyak lagu yang aku cipta. Aku semangat la pulak nak siapkan lagu ni. Sebab nak masuk pertandingan Battle Of Indie Bands TV9. Korang kalau rasa nak join sila lah ke link yang telah disediakan ye. Harap dapat la jumpe rakan blogger disana. Haha...

p/s: agak2 boleh menang ke...??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...