Pembaca Setia

Sunday, June 5, 2011

Buah Hati Atau Rakan Seperjuangan....???

Asalammualaikum,

Pergh...popular gila la Gambit Saifullah sekarang ni. Sejak kontroversi video klip Prema Yin arahan beliau. Memang best video klip dia. Pergi lah tengok. (mata ke atas tangan di bahu). Fuuhh...penat gila la aku hari ni. Baru balik mandi sungai ngan kawan2 aku tadi. Memang best lah kan. Tapi dalam seronok nye ade jugak yang x best.

Kalau Tak Jadi Cakap La Awal-Awal...!!!

Member aku sorang nih dah janji awal2 dah nk pergi hari ni. Dia boleh cancel plak sebab nak ikot family awek dia pergi PD. Aku x faham lah ngan orang macam ni. Kitorang sume dah janji sejak dari hari Isnin lagi. Family awek dia cakap ngan dia baru malam tadi. Terus cancel ngan kitoang. Ape lah....kitorang dah booking dia awal2 lagi. Patutnye............(korang sume fikir lah sendiri mane satu yang patut dia ikot). Aku dah kate dah KAPEL NI TAK PENTING PON...!!! nak jugak. Hish...member jugak yang merana. Tapi x pe lah. Esok moto pancit, kene pukul, suruh lah awek tu datang tolong.

p/s: sakit hati tahu x...?? bawak nasik goreng sampai 5 sukat beras membazir je...4 orang nak makan..?? muntah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...