Pembaca Setia

Wednesday, June 8, 2011

Nak Pergi Ke Tak....???

Asalammualaikum,

Selamat pagi kepada semua pembaca yang sangat-sangat dihargai. Hehe.. Masih lagi pagi ni kan. Sebenarnye da bangun lama la. Saja je lambat sikit update entry baru. Hahah... Ok la... Aku sedang berada dalm keadaan serba salah sekarang.

Perlu Ke Ikut...??

Abang sepupu aku ajak aku keluar ngan dia hari ni. Sedangkan dia nak keluar ngan awek dia. Alamak...!!! Segan lah aku kan. Tak pe lah. Pergi lah. Malas lah nak ganggu. Korang rase lah kan. Ape yang patut berlaku di dalam situasi ini...?? Oooppss....

Senarai :-

1-Buat-buat sakit.
2-Bagi macam-macam alasan
3-Terus terang je la...

Ok, kita fikir kan sama-sama ya...

p/s: tolong bagi jawapan di ruang komen ini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar