Pembaca Setia

Saturday, June 4, 2011

Kisah Satu Hari...!!!!

Asalammualaikum,

Sehat korang semua..?? Minta maaf la yer aku x dapat nak update blog sangat. Sebab aku terlalu bz. Cewwaahh. Macam YB la plak. Alahai kalau aku update sangat blog ni pon sape je yang bace. Ade ke yang sudi bace blog aku...?? (Ayat tacing). Ok lah...malas nak tacing lame2 nnti member lari. Hahahah...

Tak Sabar Nak Dapat Lesen...!!!

Tadi aku da pergi daftar lesen. Lesen moto je. Belum mampu lagi nak wat lesen kete. Nanti2 je lah. Akak yang uruskan pendaftaran aku tu cakap yang aku da boleh datang kelas undang2 hari Ahad ni. Aku boleh kelentong akak tu kate ada hal keluarga hari Ahad ni. Padahal aku nk konvoi g Templar Park je. So, tangguh la kelas aku ke Ahad minggu depan. Hahahah... Ok lah aku bukan nak menggalakkan anda semua menipu ye. Moral of the story...jangan menipu kalau rasa bersalah lepas menipu. Kira macam korang ni x sanggup x tipu orang la. *Macam aku. Hehehe... Rujukan: Entry Ini

Berdenyut Kepala Otak Aku...!!!

Lepas daftar lesen tadi aku sound la member aku. "Weyh, dah pakai smart2 macam ni x kan daftar lesen je?" "Dah tu nak g mane lagi?" dia jawab. Aku balas la dengan nada garang, "Jom la kita pergi rewang2...bukan selalu pon. Kita pegi OU jom." Kitorang pun teruskan lah perjalanan. Korang bayang kan lah. Dari Sungai Buloh ke OU ambil mase 1 jam...??!!! Mane tak nye.  3 4 kali kitorang pusing jalan yang sama je. Member aku boleh lupe jalan la plak. Berdenyut kepala otak aku layan member aku yang sorang ni. Heheheheh....

p/s: panjang ke entry aku...yelah satu hari punya kisah aku letak...tu baru sikit...ade banyak lagi...ok la...sakit kepala x hilang lagi ni...x rehat jap.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...