Pembaca Setia

Thursday, June 23, 2011

Tak Sempat Update Blog, Meninggal Dunia...

Assalamualaikum,

Pekaba semua hari ni. Haha, malam pulak update blog. X sempat nak update siang tadi. Banyak hal yang perlu diselesaikan. Dari hal sekolah hingga ke luar sekolah. Itu pon tak selesai sepenuhnya. Bila lah nak selesai agaknya. Dalam kita gembira ni ade juga yang sedang bersedih. Keluarga seorang blogger yang terlibat dengan satu kemalangan mungkin sedang meratapi pemergian arwah.


AL-Fatihah...

Blogger ni x top pon. Baru buat blog. Baru buat satu entry pengenalan. Tak sempat dia nak update blog tu dan memajukan blog tu dia dah pon pergi meninggal kan dunia yang fana ini. Tulah, gembira hari ni, esok lusa kita tak tahu kan. Mungkin hari ni dia pergi. Mana lah tahu esok lusa, nasib kita pulak. Hanya Allah sahaja yang boleh menentukannya. Kita semua hendaklah tabah dan akur dengan ketentuan Nya.

Semoga keluarga mangsa tabah menghadapi nasib yang menimpa. Dari Dia kita datang, kepada Dia kita pergi.

p/s: budak ni duduk dekat ngan umah aku, eksiden pon dekat je. sebab tu la aku tahu. ni blog dia : http://beyoncemalaysia.blogspot.com/2010/05/hey.html#comments . Ni blog yang buat ulasan: http://ondscene.my/kemalangan/pelajar-maut-tercampak-rakan-cedera

2 comments:

NURUL NADIAH MAMAT said...

moga rohnya dicucuri rahmat....

ajal maut di tangan Tuhan.....

Namee Roslan said...

innalillah :( al fatihah untuk mangsa. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Calendar